Už jste zkusili meditaci?

.

Meditace je zklidnění mysli a uvolnění těla. Ačkoli původně duchovní praxe je často kombinovaná s modlitbou, samotná meditace se dnes používá mimo původní tradiční použití. Mnoho způsobů využití meditace zahrnuje terapii, poradenství, cvičení a sportovní trénink, stejně jako relaxační a léčebné postupy.
Nejčastěji je spojená s klidnými, relaxačními místy a přírodou, meditace může být skutečně konána kdekoli. Mnoho lidí má stereotypní představu meditace, která se používá u tradičního buddhismu, kde člověk sedí v tureckém sedu s dlaněmi na kolenou a k tomu opakuje svou bzučící mantru. Zatímco toto je jedna z možností pro meditaci, rozhodně není jediná a je z čeho vybírat.
duchovní jóga

V západním světě se meditace stala součástí mnoha typů relaxačních a cvičebních programů. Kombinace duševní meditace s relaxací těla je úžasný způsob, jak se uvolnit po stresujícím dni. Meditaci, která je používána jako plánovaná aktivita ráno nebo večer, vám pomůže soustředit se, uvolnit se a zůstat pozitivní po celý den. Před spaním pomáhá podpořit hlubší spánek, což vám umožní vzbudit se duševně i fyzicky svěží.
Meditace jako hobby je skvělý nápad, který jistě přinese uvolnění do vašeho světa. Čím častěji budete meditovat, tím efektivnější budete při čištění vaší mysli a soustředění se na konkrétní aspekty vašeho života. Meditace je poměrně krátká aktivita, během 15 až 30 minut stihnete vše, co je zapotřebí.
meditace u řeky
Jednou z největších výhod meditace, kromě relaxace a pohody, kterou přináší, je velmi jednoduchá a velmi snadná výuka. Jak správně meditovat se můžete naučit prostřednictvím knih, DVD nebo online programů. Samozřejmě existují i ​​kurzy meditace, kde mnohé z nich jsou hostovány uznávanými meditačními vůdci.
Pozice meditace: neexistuje žádný správný ani špatný způsob jak meditovat, ačkoliv různé styly meditace mohou vyžadovat určité postoje nebo pozice. Pokud si nejste jisti, jakou polohou zvolit, vyzkoušejte různé možnosti.
 

Už jste zkusili meditaci?
3 (60%)2
.

Releated Post